De eerste TORION 535 van Claas in Overijssel is afgeleverd!

Claas dealer Bruggeman heeft een tijdje geleden de primeur van Overijssel te pakken met de verkoop van de eerste Claas TORION 535.
Deze kleine allrounder is aangeschaft door een melkveehouder uit Daarle.

De voordelen van deze kleine allrounder.

    • De Torion is ideaal als allround-machine op (melk-)veebedrijven en akkerbouwbedrijven.
    • Heeft een krachtige Yanmar motor tot 46 kW (63 pk)
    • Heeft een maximale stabiliteit en standvastigheid bij alle bodemomstandigheden door optimaal zwaartepunt en lage bouwwijze.
    • Heeft het beste zicht rondom en optimaal zicht op het werktuigbord in iedere positie door conische laadarm en doordacht cabineconcept.
    • De mogelijkheid tot 8 LED- of halogeen-werklampen voor optimale lichtomstandigheden bij nachtwerk en stalwerk.
    • Heeft een geringe doorrijhoogte van 2,5 m, afhankelijk van uw banden keuze.
    • De extreme wendbaarheid door 40°-knikhoek voor optimaal bij werken in krappe omstandigheden.
    • De Torion is eenvoudig en veilig te bedienen.
    • De Torion is betrouwbaar en ontwikkelt voor zware omstandigheden.

 

Krachtige hydrauliek met extra’s.
Met druk schuiven, zwaar heffen, snel en nauwkeurig
laden – in alle gevallen biedt de werkhydrauliek u voldoende
capaciteit, waardoor u uw werk spoedig kunt afmaken. Voor
aanbouwwerktuigen met dubbelwerkend bedieningscircuit,
zoals bijv. veegmachine of pelikaanbak, beschikt de TORION
over twee extra hydrauliekcircuits met een capaciteit tot
77 l/min (TORION 639) of 70 l/min (TORION 535). Alle
hydrauliekaansluitingen zijn goed bereikbaar en desondanks
beschermd op het werktuigbord. Een draaibare koppeling
verhindert het knikken van de slangen.

Ideale kinematica.
De TORION is met het beproefde, overzichtelijke Z-frame
uitgerust. Dankzij de maximale uitbreekkracht en de s
nelle uitkipsnelheid is zij voor continue herhalende
laadwerkzaamheden optimaal geschikt. Door het snelle
en eenvoudige vullen van de laadbak kunt u grote
overslagcapaciteit behalen.
De conische laadarm verjongd zich in de richting van de
cabine. Daardoor heeft u bij iedere positie van de laadarm
optimaal zicht op het aanbouwwerktuig en lading.